Body Of Art, interactive installation for Mumm

#BodyOfArt is a digital installation we have created to reveal the new design of Mumm Sekt's sparkling wine bottles.During ART.FAIR Cologne, visitors played with interactive bubbles and took pictures of their virtuel body before printing, emailing or sharing them.A-BLOK: concept, design, software, screen coordination, set upAgency: thjnkBubbles design: Alex TrochutScreen: LANG AG

Posted by A-BLOK | Digital Performances on Donnerstag, 28. Januar 2016
KUNDE: A-BLOK PROJEKT: MUMM - ART.FAIR Cologne 2015 
UMSETZUNG: Adore Publishing adaptierte das Design des Special Rebrand und animiert daraus eine Logo -Animation und gestaltete das User Interface der interaktiven Installation vor Ort.
© ADORE PUBLISHING 2016
IMPRESSUM
KUNDE: A-BLOK PROJEKT: MUMM - ART.FAIR Cologne 2015 
UMSETZUNG: Adore Publishing adaptierte das Design des Special Rebrand und animiert daraus eine Logo -Animation und gestaltete das User Interface der interaktiven Installation vor Ort.
KUNDE: A-BLOK PROJEKT: MUMM - ART.FAIR Cologne 2015 
UMSETZUNG: Adore Publishing adaptierte das Design des Special Rebrand und animiert daraus eine Logo -Animation und gestaltete das User Interface der interaktiven Installation vor Ort.
KUNDE: A-BLOK PROJEKT: MUMM - ART.FAIR Cologne 2015 
UMSETZUNG: Adore Publishing adaptierte das Design des Special Rebrand und animiert daraus eine Logo -Animation und gestaltete das User Interface der interaktiven Installation vor Ort.
KUNDE: A-BLOK PROJEKT: MUMM - ART.FAIR Cologne 2015 
UMSETZUNG: Adore Publishing adaptierte das Design des Special Rebrand und animiert daraus eine Logo -Animation und gestaltete das User Interface der interaktiven Installation vor Ort.
© ADORE PUBLISHING 2016